БРЕНД
РОБОТОДАВЦЯ
5 ГРУДНЯ
Online
СИЛА ЛЮДЕЙ НЕЗЛАМНИХ КОМПАНІЙ
БРЕНД
РОБОТОДАВЦЯ
5 ГРУДНЯ
Online
СИЛА ЛЮДЕЙ НЕЗЛАМНИХ КОМПАНІЙ
ПРО ЩО ФОРУМ?
ЗВИЧАЙНО ПРО НЕЗЛАМНИХ ЛЮДЕЙ
За кожною посадою та роботою стоять люди, які щодня роблять професійні речі та перетворюють свої цінності на внесок енергії в компанію, її майбутнє.

Саме люди творять бренд!
ЛЮДЕЙ, ЯКІ ТВОРЯТЬ БРЕНД
ПРО
Лідери створюють сенси та приносять їх в команди, щоб кожна професійна річ була наповнена змістом.

Команди об'єднуються навколо сенсів, які роблять бренди сильними
СЕНСИ В РОБОТІ ТА КОМАНДІ
ПРО
Незламні компанії.

Незламні люди в незламній країні.

Бізнес, який надихає.
СТІЙКІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕСІВ
ПРО
ПРО ЩО ФОРУМ?
ЗВИЧАЙНО ПРО НЕЗЛАМНИХ ЛЮДЕЙ
За кожною посадою та роботою стоять люди, які щодня роблять професійні речі та перетворюють свої цінності на внесок енергії в компанію, її майбутнє.

Саме люди творять бренд!
ЛЮДЕЙ, ЯКІ ТВОРЯТЬ БРЕНД
ПРО
Лідери створюють сенси та приносять їх в команди, щоб кожна професійна річ була наповнена змістом.

Команди об'єднуються навколо сенсів, які роблять бренди сильними
СЕНСИ В РОБОТІ ТА КОМАНДІ
ПРО
Незламні компанії.

Незламні люди в незламній країні.

Бізнес, який надихає.
СТІЙКІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕСІВ
ПРО
ЧОМУ ВАМ ВАРТО БУТИ НА ФОРУМІ?
Відверті кейси завжди в моді
Нові обличчя
Щороку ми запрошуємо нові обличчя. Це професіонали, які розкривають цікавий контент про життя компаній та людей, що творять бренди. Ця подія не виключення - мікс знаних експертів та нових зірок
Донатимо разом
Кожна подія стає можливою завдяки нашим військовим та волонтерам, які щодня виборюють перемогу. Частину коштів з продажу квитків ми спрямуємо на цільові потреби ЗСУ, тому участь є вдвічі приємнішою
Щира кейсовіть та реальний експіріенс профі незламних компаній. Вайб змін і трансформацій. Гіпотези, кроки та баги, успіхи та перемоги в цікавих корпоративних проєктах від людей до людей в компаніях, які надихають
ЧОМУ ВАМ ВАРТО БУТИ НА ФОРУМІ?
Відверті кейси завжди в моді
Нові обличчя
Щороку ми запрошуємо нові обличчя. Це професіонали, які розкривають цікавий контент про життя компаній та людей, що творять бренди. Ця подія не виключення - мікс знаних експертів та нових зірок
Донатимо разом
Кожна подія стає можливою завдяки нашим військовим та волонтерам, які щодня виборюють перемогу. Частину коштів з продажу квитків ми спрямуємо на цільові потреби ЗСУ, тому участь є вдвічі приємнішою
Щира кейсовіть та реальний експіріенс профі незламних компаній. Вайб змін і трансформацій. Гіпотези, кроки та баги, успіхи та перемоги в цікавих корпоративних проєктах від людей до людей в компаніях, які надихають
На дискусійній панелі спробуємо поговорити про зміну акцентів у роботі з брендом роботодавця, а також як компанії-роботодавці з українським та іноземним корінням проявляються на ринку праці. Хто ці взірцеві бізнеси, які задають тренди та будують свій бренд з людським обличчям.
Employer Brand Talks ПРО БРЕНДИ ТА ЛЮДЕЙ
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
Приходьте на форум, щоб почути думки, досвід та відчуття брендів та людей в них
Розбавимо виступи місцем для розмови
На дискусійній панелі спробуємо поговорити про зміну акцентів у роботі з брендом роботодавця, а також як компанії-роботодавці з українським та іноземним корінням проявляються на ринку праці. Хто ці взірцеві бізнеси, які задають тренди та будують свій бренд з людським обличчям.
Employer Brand Talks ПРО БРЕНДИ ТА ЛЮДЕЙ
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
місце для розмови
Приходьте на форум, щоб почути думки, досвід та відчуття брендів та людей в них
Розбавимо виступи місцем для розмови
Що ж, схоже, тобі точно потрібно взяти участь ;)
Подобається?
Що ж, схоже, тобі точно потрібно взяти участь ;)
Подобається?
Head of employer brand development OKKO
ОЛЕНА КІРІЧЕНКО
СПІКЕРИ ФОРУМУ
Внутрішні дослідження як інструмент для безперервного покращення на прикладі дослідження адаптаційного шляху працівників офісу в ОККО

  • Підхід до досліджень HR-процесів в ОККО
  • Проблематика адаптаційного процесу
  • Методологія, ключові інсайти, висновки дослідження
  • Впровадженні рішення та результати
Керівник напрямку "Внутрішні комунікації та HR-бренд" в "Сільпо"
Вікторія Безугла
HR магія в дії або як створювати радість

Тези:
  • Хто такі "Перевершники" і як ми будуємо комунікації з ними
  • Рекламні кампанії мовою співшукачів
  • Магічні колаборації
Тема:

Тези:
Запрошені експерти:
  • Олена Кіріченко - Керівниця відділу розвитку бренду роботодавця "ОККО"
  • Катерина Гвоздьова - Internal communication & Employer Brand Development Manager "UPfamily - SkyUp & Join UP!"
  • Ірина Примак - консультантка з Employer Branding, СЕО "Do Marketing"
Створення та запуск креативної HR-кампанії

  • Чому брендам варто вирізнятися?
  • Етапи створення кампанії, пошук каналів та розбір нестандартного кейсу.
  • А ще заряд драйву та креативу!
Робота з відгуками спеціалістів: як підвищити бренд компанії

Тези:
  • Методи збору та аналізу відгуків співробітників для покращення бренду роботодавця.
  • Розробка екшн-плану
  • Залучення до опитувань
  • Комунікація з бізнесом
Зміна акцентів у роботі з брендом роботодавця
Employer Brand talks
HR Brand Lead компанії "United Tech"
ЛАНА КРАЄВА
Фаундерка та CEO Nebo ideas agency, бренд-стратегиня, володарка Effie Grand Prix
ОЛЬГА КОКОШКО
Назва посади, компанія
ІМЯ ПРІЗВИЩЕ
Internal Communications and Employer Brand Manager "NOVUS Украина"
НАТАЛІЯ СТЕПАНЮК
Формування та розвиток бренду роботодавця в ритейлі. Кейс NOVUS

Тези:
  • Побудова програми, яка об'єднує команди
  • Формування EVP для різних категорій співробітників
  • Від понять до дій
Internal Communication Manager at Miratech
ОЛЕКСАНДРА ПРОХОРОВА
Побудова екосистеми внутрішніх комунікацій

Тези:
  • Як це працює у багатокультурному середовищі?
  • Баланс між глобальністю та автентичністю.
  • Технології, які нам допомагають
Підсилюємо бренд роботодавця через обʼєднання особистих і корпоративних інтересів

Тези:
  • Рівні корпоративних та особистих інтересів
  • Стратегічні інтереси компанії і її лідери
  • Інтереси, особистість і упередження лідерів та їх вплив на компанію, відносини та підлеглих
  • Чи можливо інтереси підлеглих вбудовувати в процеси досягнення стратегічних цілей компанії
СЕО ІТ-компанії COMPARUS UA
ІРИНА ШМІДТ
Employer Branding Startup. Кейс компанії P2H, яка під час війни запустила бренд роботодавця з нуля

Тези:
  • Як формували команду та які позиції в Employer Branding було закрити найважче?
  • Як узгоджували корпоративні цінності та EVP з усіма стейкхолдерами?
  • Як залучаємо внутрішню аудиторію в епоху remote first?
  • Як вимірюємо результати?

Head of Employer Brand & Communications at P2H

КСЕНІЯ РОМАНЮТА
Як освітні проєкти сприяють розвитку бренду роботодавця серед молоді

Тези:
  • Навчальні ініціативи як інвестиція в розвиток ринку кандидатів.
  • Види навчальних проєктів, їх переваги та «підводні камені».
  • Роль промокампаній в успішності освітніх проєктів.
  • Очевидні та неочевидні результати для компанії та суспільства.
Head of Recruitment & Employer branding at Deloitte
ОЛЬГА ОНОПРІЄНКО
Ксенія Пушміна
HR-бренд менеджер в "Сільпо"
АННА БІЛИК
Senior Employer Brand Specialist at Deloitte
Керівниця напрямку розвитку HR-бренду компанії Нова пошта
АНАСТАСІЯ ЯЛОВА
Як закохати дітей співробітників у місце роботи їхніх батьків

Тези:
  • Проєкт, який дозволяє дітям дізнатись більше про роботу мами чи тата та посилювати бренд роботодавця
  • Третя книга під час війни допомогла емоційно підтримати дітей із прифронтових територій та навчити батьків відповідати на складні питання малюків про війну.
  • За 3 роки компанія подарувала понад 80 000 казок та отримала 65 000 маленьких амбасадорів
Head of employer brand development OKKO
ОЛЕНА КІРІЧЕНКО
СПІКЕРИ ФОРУМУ
Керівник напрямку "Внутрішні комунікації та HR-бренд" в "Сільпо"
Внутрішні дослідження як інструмент для безперервного покращення на прикладі дослідження адаптаційного шляху працівників офісу в ОККО

  • Підхід до досліджень HR-процесів в ОККО
  • Проблематика адаптаційного процесу
  • Методологія, ключові інсайти, висновки дослідження
  • Впровадженні рішення та результати
Запрошені експерти:
  • Олена Кіріченко - Керівниця відділу розвитку бренду роботодавця "ОККО"
  • Катерина Гвоздьова - Internal communication & Employer Brand Development Manager "UPfamily - SkyUp & Join UP!"
  • Ірина Примак - консультантка з Employer Branding, СЕО "Do Marketing"
Створення та запуск креативної HR-кампанії

  • Чому брендам варто вирізнятися?
  • Етапи створення кампанії, пошук каналів та розбір нестандартного кейсу.
  • А ще заряд драйву та креативу!
Зміна акцентів у роботі з брендом роботодавця
Employer Brand talks
HR Brand Lead компанії "United Tech"
ЛАНА КРАЄВА
Фаундерка та CEO Nebo ideas agency, бренд-стратегиня, володарка Effie Grand Prix
ОЛЬГА КОКОШКО
Назва посади, компанія
Internal Communications and Employer Brand Manager "NOVUS Украина"
НАТАЛІЯ СТЕПАНЮК
Internal Communication Manager at Miratech
ОЛЕКСАНДРА ПРОХОРОВА
Побудова екосистеми внутрішніх комунікацій

Тези:
  • Як це працює у багатокультурному середовищі?
  • Баланс між глобальністю та автентичністю.
  • Технології, які нам допомагають
Employer Branding Startup.
Кейс компанії P2H, яка під час війни запустила бренд роботодавця з нуля

Тези:
  • Як формували команду та які позиції в Employer Branding було закрити найважче?
  • Як узгоджували корпоративні цінності та EVP з усіма стейкхолдерами?
  • Як залучаємо внутрішню аудиторію в епоху remote first?
  • Як вимірюємо результати?
Head of Employer Brand and Communications at P2H
КСЕНІЯ РОМАНЮТА
Head of Recruitment & Employer branding at Deloitte
Вікторія Безугла
HR магія в дії або як створювати радість

Тези:
  • Хто такі "Перевершники" і як ми будуємо комунікації з ними
  • Рекламні кампанії мовою співшукачів
  • Магічні колаборації
СЕО ІТ-компанії COMPARUS UA
Підсилюємо бренд роботодавця через обʼєднання особистих і корпоративних інтересів

Тези:
  • Рівні корпоративних та особистих інтересів
  • Стратегічні інтереси компанії і її лідери
  • Інтереси, особистість і упередження лідерів та їх вплив на компанію, відносини та підлеглих
  • Чи можливо інтереси підлеглих вбудовувати в процеси досягнення стратегічних цілей компанії
ІРИНА ШМІДТ
HR Brand Lead "United Tech"
Робота з відгуками спеціалістів: як підвищити бренд компанії

Тези:
  • Методи збору та аналізу відгуків співробітників для покращення бренду роботодавця.
  • Розробка екшн-плану
  • Залучення до опитувань
  • Комунікація з бізнесом
Як освітні проєкти сприяють розвитку бренду роботодавця серед молоді

Тези:
  • Навчальні ініціативи як інвестиція в розвиток ринку кандидатів.
  • Види навчальних проєктів, їх переваги та «підводні камені».
  • Роль промокампаній в успішності освітніх проєктів.
  • Очевидні та неочевидні результати для компанії та суспільства
ОЛЬГА ОНОПРІЄКО
Формування та розвиток бренду роботодавця в ритейлі. Кейс NOVUS

Тези:
  • Побудова програми, яка об'єднує команди
  • Формування EVP для різних категорій співробітників
  • Від понять до дій
Ксенія Пушміна
HR-бренд менеджер в "Сільпо"
АННА БІЛИК
Senior Employer Brand Specialist at Deloitte
Керівниця напрямку розвитку HR-бренду Нова пошта
АНАСТАСІЯ ЯЛОВА
Як закохати дітей співробітників у місце роботи їхніх батьків

Тези:
  • Проєкт, який дозволяє дітям дізнатись більше про роботу мами чи тата та посилювати бренд роботодавця
  • Третя книга під час війни допомогла емоційно підтримати дітей із прифронтових територій та навчити батьків відповідати на складні питання малюків про війну.
  • За 3 роки компанія подарувала понад 80 000 казок та отримала 65 000 маленьких амбасадорів
НАШІ ПАРТНЕРИ, ЯКІ ТУРБУЮТЬСЯ ПРО МЕНТАЛЬНИЙ ДОБРОБУТ ВАШИХ СПІВРОБІТНИКІВ